fredag, januar 08, 2010

Enda flere julegaver 2009

Kjærligheten utholder alt…

DSC03712

 

…tror alt, håper alt, tåler alt.

DSC03707

Man tager et stykke lin, litt tråd, noen knapper, blonder og sist, men ikke minst, et brudebilde. Alt dette blandes sammen på rette måte.DSC03711

Det er selvfølgelig greit å ha gode hjelpemidler i form av en symaskin, en broderimaskin, en printer og et strykejern.

Etter noen timers intensiv jobbing kan resultatet, om en har fulgt oppskriften, bli som dette:

DSC03710

DSC03706

Putetrekkene lukkes på baksiden med hjerteknapper

DSC03716

DSC03715

DSC03714

Håper det nygifte paret ble fornøyd :)

 

 

3 kommentarer:

  1. Hei Evy....du laga så møkje fint atte eg blir nesten misunnelige...
    har ein kjempe god fantasi.Sko hatt litt av den eg o!!!!!!!AH

    SvarSlett
  2. Så flott den puta var,du lager så mye fint. Ville bare si tuuuusen hjertlig takk for de nydelige snøkrystallene jeg fikk. De var utrolig vakre på treet vårt også. Fikk pakken i romjula så det var supert.Har broderimaskin selv så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på å lage noen slike.Flotte gaver å gi bort til venner å kjente.

    SvarSlett
  3. knall fine putene du lagte t di! Va sjå di å såg di..va knall fine! Fekk tips om internettsiå di der.. tar du mot bestilling? å ka tar du for å laga? Vh. Anna

    SvarSlett