tirsdag, februar 08, 2011

Brodering

Jeg har laget en del av disse babysengesettene

page1

Jeg har lenge hatt planer om å prøve ut andre motiver og tekster, og har omsider fått somlet meg til det. Her kommer noen smakebiter

Sovende barn

DSC00458

Og jeg advarer om at ingen av disse er nystrøkne…de kommer rett fra broderiramma ;o)

Mor og barn

DSC00451

Engel som omfavner et barn

DSC00453

 

Når jeg legger meg til hvile,

tretten engler om meg står.

Tvende ved min høyre side,

tvende til min venstre går.

To på vakt ved hodeputen

to ved foten dessforuten.

To meg dekker, to meg vekker.

En meg viser alle Himlens paradiser.

Henrik Wergeland

Og sist, men ikke minst Bæ, bæ lille lam

page

Og hvis tia strekker til dukker det nok opp noen flere motiver og tekster også :o)

5 kommentarer:

  1. Så hærlige sengesett!! Nydelige broderier!
    klem fra odin

    SvarSlett
  2. NYDELIGE sengesett!! Hvor mye tar du for en sett? -Nina

    SvarSlett
  3. Nina: jeg tar 500,- :o)
    Evy

    SvarSlett
  4. Så utrolig flink du er :)

    SvarSlett
  5. Dette var helt nydelig!
    Har ikke sett slikt sydd med maskin før!!!
    Knall stilig!
    Kjekt å hilse på hos deg!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett