torsdag, februar 05, 2009

Mer drodling

Jeg har kost meg med sirkler. Rundt og rundt og rundt og rundt...
Øverste bildet viser bare et en bit jeg testet på. Har sett dette mønsteret i bruk og synes det gir en kjempefin effekt. Tidkrevende, men veldig kjekt å quilte på denne måten.

Det blir nesten alltid slik at når jeg syr noe er det for å gi det bort. Jeg har bestemt meg for å gjøre noe med det. Innimellom må det være mulig å få laget noe til meg selv eller til noen av de andre jeg deler hus med. Her har jeg laget en mappe til å oppbevare et lite håndarbeid i. Mine håndarbeider blir alltid fraktet rundt i en plastpose...
Litt flaut, ja...


Her fikk adventskalenderen til minstemann akkuratt plass. Kanskje dette kan inspirere meg til å få sydd kalenderen ferdig...mye kjekkere å dra rundt på håndarbeidet i denne mappen i forhold til i en plastpose fra Nille




3 forskjellige restestoffer. Enkel mappe uten for. Er jo "bare" til meg selv...










3 kommentarer:

  1. Kjempeimponert over den flotte quiltingen din, hvordan klarer du og få stingene så gjevne????
    Du er en kløpper med marskina di og denne bloggenkommer jeg til og følge...
    Masse hilsen Syglad

    SvarSlett
  2. Så mye fint det er på bloggen din! Så jevnt og fint stingene er på frihåndsquiltingen :-) Jeg burde øve mer på det.......

    SvarSlett
  3. Vad mycket fint du har här i din blogg! Och vilka underbara cirklar du fått till! Väskan är jättesöt! Jag kommer absolut titta in här hos dig igen!

    //Anette

    SvarSlett