lørdag, januar 31, 2009

Jeg har en engel...



Jeg har sydd en del sengesett til baby. Jeg har laget dem både i rosa, blått og kremfarget.


Kremfarget har vært mest populært, det passer jo både til gutt og jente.
Det har blitt en del bestillinger, og det er alltid like kjekt og overlevere til fornøyde mottagere.








Teksten er fra en barnesang...

Jeg har en engel som følger meg.

Jeg har en engel som følger meg hver dag.

Om jeg sitter eller står, om jeg springer eller går.

Jeg har en engel som følger meg.

Jeg er trygg både dag og natt.

Jeg er trygg både dag og natt.

En engel står ved min side og

jeg er trygg både dag og natt.



3 kommentarer:

  1. hei du Evy!:) kan eg bestilla kremfarga sengesett sjå deg? hilsen Anna..

    SvarSlett
  2. ka tar du for å laga forresten?

    SvarSlett
  3. Hei:) er rett å slett nydelige de sengesetta, har vist d til mange å fått mye skrøyt:) gleder meg til å ta det i bruk :)

    SvarSlett