torsdag, november 25, 2010

Kjole i stretch velur

På vei hjem fra ferie i sommer fikk jeg lurt meg til en tur på Stof2000 i Kolding, Danmark. Jeg fikk rasket med meg litt forskjellig stoff , bl.a. et nydelig lilla mønstret stoff med strekk i. Lette litt rundt for å finne et stoff som kunne passe til i farge, men fant ikke noe som passet. Litt senere i høst var jeg i Drammen og fikk litt uventet tid og anledning til en Stoff og Stil tur, og der fant jeg stoffet som kunne kombineres med Stof2000 kjøpet. Stretch velur i nydelig støvlilla var perfekt kombinasjon.

DSC00333

Jeg har brukt en heklet blonde jeg hadde liggende. Ferdigkjøpt heklet blonde, ikke hjemmelaget.  Sammen med hvit velur, lilla pom-pombånd og noen lilla strass-stener utgjør det dekoren på kjolen.

DSC00294

Det er vanskelig å få gode bilder med riktige farger, men jeg tror det øverste bildet gjengir fargene best.

DSC00332

Applikert hjerte på armen.

DSC00286

Det samme hjertet er applikert på kjolens forstykke.

DSC00289

1 kommentar:

  1. Likte denne kjolen veldig godt. Nydelige kombinasjoner av farger, stoffer og uttrykk......lovely

    God førjuls tid :-)

    Borghild

    SvarSlett