mandag, mai 24, 2010

Jeg glemte…

Neida, jeg har ikke glemt at jeg har en blogg. Og jeg lyver hvis jeg sier at jeg har glemt å blogge. Det bare virker sånn…at jeg har glemt å blogge mener jeg.  Jeg har heldigvis sydd mer enn jeg har blogget…det er bare det at jeg ikke har tatt meg tid til å blogge det jeg har sydd…men nå lover jeg og vise frem litt forskjellig, så følg med i dagene som kommer ;o)

Det jeg har glemt er å fortelle at jeg har gjort det jeg lovet i et tidligere innlegg. Her lovet jeg og sende en liten gave til de tre første som meldte seg. Gaven måtte sendes innen et år. Et år er egentlig ikke så lenge, og tiden stopper som vanlig ikke opp, tiden løper! Jeg funderte lenge på hva jeg skulle finne på og endte opp med å brodere snøkrystaller. Rett før jul, og dermed i god tid ettersom ettårsfristen var i april,  kunne jeg sende av gårde 3 små pakker.

DSC03642 

Hver pakke inneholdt 6 små FSL snøkrystaller. Maskinbroderi på vannoppløselig vlieselin.

DSC03641

På tilbakemeldingene jeg fikk forsto jeg at gavene falt i smak.

DSC03635

Her er alle 18 snøkrystallene samlet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar