fredag, september 18, 2009

Klær til en liten tøffing

Myk smalstripet cord, ensfarget og stripete chenille og et broderi av et romskip…

Slik er oppskriften på de klærne Jone minstemann ønsket seg. Jeg gikk i gang med buksa, og Jone var veldig fornøyd og veldig ivrig etter å få den ferdig. Da jeg la buksa fra meg om kvelden var den faktisk ferdig, det manglet bare å feste noen tråder. Neste morgen gikk jeg på jobb, og da jeg kom hjem om ettermiddagen møtte jeg en gledesstrålende liten gutt med ny bukse på…med maling på den ene leggen!!!

 DSC03464

Hva som har skjedd og hvem som har hjulpet 4-åringen med å ta på buksa skal være usagt, men jeg kan iallefall si at jeg ikke var innblandet…

Det var klart at buksene måtte fikses på et eller annet vis, men det gikk noen uker før jeg orket å ta tak i det. Løsningen var sevfølgelig skyer…romskipet måtte få selskap av skyer

IMG_3701

Skyer og romskip hører jo sammen…det vet jo alle…

En hettegenser, forøvrig helt uten malingflekker gjør antrekket komplett

IMG_3699

En stor J er applikert på genseren med broderimaskin

IMG_3702

1 kommentar:

  1. Buksa ble mye kulere etter at du hadde kamuflert flekkene. Veldig bra!
    Hilsen Sol

    SvarSlett